Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Na ontvangst van een bestelling streven we ernaar het pakket binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden.
Aangezien het vaak om breekbare items gaat pakken we alles heel zorgvuldig in. Vanwege het milieu gebruiken we geen plastic maar golfkarton en daarna pakken we het zo in dat het als een kadootje bij je aankomt.
Alle pakketten worden met PostNL verzonden. Zodra wij het pakket bij PostNL hebben afgeleverd, ontvang je een e-mail van PostNL met de Track&Trace-gegevens van het pakket. Hiermee kun je het volgen tot aan de deur.
Niet thuis?
Een pakket wordt door PostNL één keer aan huis aangeboden. Als er niemand thuis is, wordt het pakket bij de buren afgeleverd of bij een afhaalpunt in de buurt. Er wordt dan geen briefje meer in de bus gedaan, deze informatie is terug te vinden via de Track&Trace code die ontvangen is na het verzenden van het pakket. Op een afhaalpunt kan het nog 14 dagen afgehaald worden voordat het retour gestuurd wordt naar ons.
Een pakket kan ook op een werkadres afgeleverd worden. Vul dit adres in als afleveradres, anders dan het huisadres. Let op: er kan niet op een postbusnummer worden afgeleverd.
De verzendkosten worden bij het voltooien van de bestelling berekend.
Binnen Nederland zijn de kosten € 6,95 voor een pakket tot 30 kilo. Mocht de bestelling boven 30 kilo uitkomen dan wordt het in twee aparte dozen verzonden en worden er twee keer verzendkosten berekend.
Mocht een pakket binnen een week niet afgeleverd zijn, laat het ons weten. PostNL zal een onderzoek instellen dat ongeveer 14 dagen in beslag neemt. Zolang het onderzoek loopt, is het pakket niet officieel zoek en zal er ook niets vergoed worden.
Mocht je een bestelling geplaatst hebben en toch nog iets willen wijzigen, dan kun je contact met ons opnemen via info@tablejoy.nl. Mochten we de bestelling nog niet verzonden hebben, dan kunnen we kijken of we de wijziging alsnog door kunnen voeren.
We hopen natuurlijk dat je blij bent met je bestelling. Wanneer de aankoop toch niet helemaal naar wens is, kun je deze binnen 14 dagen aan ons retourneren. Als we het product onbeschadigd en in de originele verpakking retour ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug. Mocht de hele bestelling terugkomen, dan zullen ook de verzendkosten vergoed worden. Retour-verzendkosten zijn voor de koper.
Volg voor retourzendingen onderstaande stappen:
We zorgen dat alle artikelen zorgvuldig ingepakt zijn voor verzending, maar het kan natuurlijk voorkomen dat er onderweg toch iets breekt. Als dat het geval is, laat dit ons dan zo snel mogelijk na ontvangst weten per e-mail met een foto in de bijlage van het gebroken artikel in de verpakking. Wij zullen contact met je opnemen en zorgen voor vervanging van het artikel. Mocht het betreffende artikel niet meer op voorraad zijn, dan zullen we het aankoopbedrag terugbetalen.
Mochten wij per ongeluk het verkeerde artikel opgestuurd hebben of mocht er een artikel van de bestelling ontbreken, stuur ons dan een e-mail waarin aangegeven wordt wat er aan de hand is. Wij zullen ervoor zorgen dat je het (juiste) artikel alsnog ontvangt. De retourkosten zijn dan uiteraard voor onze rekening. Wij hebben dan wel een kopie van de retour-verzendkosten nodig om deze terug te kunnen betalen.